Правильні запитання, що змінять Твоє життя ;)

questions.jpgОдин з найефективніших методів змінити своє життя – ставити перед собою правильні питання. Коли ми ставимо питання, то за ними слідує і відповідь. Можна запитати себе “Ну, чому це завжди трапляється саме зі мною…” і отримати відповідь. А можна, наприклад, запитати себе “Як би це організувати собі сьогодні чудовий день?” і також отримати відповідь. То яка з цих двох відповідей підбадьорює і допомагає більше?

I чому б не ставити перед собою саме правильні запитання, які роблять нас щасливішими, успішнішими i впевненішими в собі?

Далі маємо список правильних питань запропонований автором блогу Life Learning Today - K. Стоуном. Автор рекомендує вибрати 5-10 улюблених і причепити біля свого робочого стола, або біля дзеркала в ванні, а також в своїй машині, навіть на зворотньому боці мобільного телефону. Все для того, щоб запам’ятати правильні питання, і ставити їх собі постійно!

Отож, деякі правильні запитання:

  • Чого б я хотів досягнути сьогодні?
  • Яка найважливіша справа на сьогодні? (Її робимо в першу чергу!)
  • Чого я можу навчитись сьогодні?
  • Кому я можу подякувати сьогодні?
  • Які мої перші три цілі?
  • Які кроки я зроблю сьогодні, щоб до своїх цілей наблизитись?
  • Що для мене найважливіше в житті?
  • Хто потребує сьогодні трошки моєї любові?
  • Кому я повинен пробачити?
  • Що я можу зробити, щоб випустити негатив назовні?
  • Як я можу стати трошки добрішим сьогодні?
  • Чи не знайти б сьогодні нагоди для свята?
  • Як я зроблю свій сьогоднішній день фантастичним?
  • Що з того, чого я так довго уникав, можна все-таки зробити сьогодні?
  • Що мені сьогодні сподобалось? що принесло задоволення і радість?
  • Чого я навчився сьогодні?
  • тощо…

Повний список питань в оригінальній статті англійською тут.
Крім того, кожен може доповнити його своїми правильними питаннями.
Пропоную залишати ваші варіанти в коментарях!

Всім вдалого, світлого і позитивного СЬОГОДНІ! smile-01.gif

Напишіть відгук

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

